104 to 323 to bengnoi

Hello friends :)

nu sitter vi vid varsin dator hos bengt och noj igen ;) eller bengnoj som man sager har, haha..
Flagnat har jag ocksa gjort, precis som sist, det ar ju inte sa bra. :)

Forresten sa har stolt moster BLIVIT MOSTER IGEN!!! :) ar sa glad for min systers och sambos skull <3

Hoppas ni har det lika bra som Osa and Lida!



Har jag berattat om kackerlackorna? =) vidriga jäklar som kom fram pa natten pa vart hotell jag visade bild pa, 5-6 cm langa svarta vidriga! och miljarders ungar. Sa vi bytte hotell till heritage men nu bor vi som sagt hos bengt, billigare och mysigare :)

Kommentarer
Postat av: Din Andreas

Bara jag som kommenterar?



Jag tycker om att läsa när du skriver, du är så duktig på det, förklarande och rolig :)

Tråkigt de där med kackerlackorna..

Hoppas du har det bra!

Älskar dig <3

2009-09-10 @ 17:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0