JAG LEVER!!! :)

HEJ PA ER!!!

Forlat att jag inte skrivit men det har knappt funnits lediga datorer, sen har vi inte haft kortlasare sa jag har inte kunnat uppdatera med bilder.
Jag kan i alla fall saga att jag har det valigt bra har och att det skulle regna har varje dag bara ar skitsnack och inget att lyssna pa. Idag gick vi till exempel upp halv 10 och lag och solade i poolen (pa ett hotell vi bor pa for tillfallet). Det ar jattefint och samma som jag och Andreas bodde pa nar vi var har.

Att aka moppe i Krabi ar livsfarligt. Rent ut sagt, jag vet inte hur jag ska beskriva det, men att det ar vanstertrafik gor inte det hela lattare! Vi har kopt oss tva fina rosa/ och lila hjalmar i alla fall. 200 bath -styck. (ca 100 for bada)

TANK FORSTA DAGEN nar vi sag havet! Kutade ut och kastade av oss skorna och sprang ut i de harliga vagorna! Nar Bengt och Noj skulle hamta oss pa flygplatsen sa blev det fel pa bilen sa vi fick aka thai-buss. Men det var roligt det ocksa.

Igar var vi pa en sjuk fest dar vi blev kvar till fyra pa morgonen. Vi traffade ett gang svenska killar som tyckte vi skulle folja med och sa blev det. Sa vi blev pa luna fullmoon party och det var jattekul :) Med havet alldeles utanfor baren och dansgolvet. Jag och Ida dansade sa vi blev svettiga! Haha, vi traffade aven tva svenska tjejer som hette Veronica och Kim som vi ska forsoka halla kontakten med och traffa igen nar dom kommer tillbaks fran Koh phangan!

Na.. nu racker det med skriveri horrni.
Nu ska vi ga och ata pad thai och bananpannkakor! Men vi hors mer (forhoppningsvis med bilder)



Andreas.
Nar du laser det har sitter vi pa andra sidan jordklotet om varandra.
Det kanns jattetokigt att jag ar har och du inte ar med mig, sa lange, sa langt borta och sa mycket saknad! Kanns jatteknepigt att ga har pa stranden utan dig, vara pa samma stallen vi var och traffa samma manniskor som vi traffade utan att du ar har med mig.
Men jag har valdigt roligt i alla fall och langtar valdigt valdigt mycket efter att fa traffa dig igen!
Gar inte en minut utan att jag inte tanker pa dig. Jag alskar dig saaaaa mycket!

P.s Om jag ska fa ivag ett vykort maste du skicka satra-adressen till mitt thai-nr :o)

Manga pussar och kramar fran bara din :)

Kommentarer
Postat av: Din Andreas

Åhh vad härligt det låter, får så många minnen som kommer tillbaka när du skriver om hotellet, människorna med mera =) Jag önskar jag var där med dig, jag saknar dig så otroligt mycket, samtidigt som jag unnar dig en härlig semester, önskar jag bara att tiden går fort tills vi ses igen <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2009-09-07 @ 11:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0